Η αντίστροφη μέτρηση για το Λονδίνο συνεχίζεται. Σε 3 χρόνια από σήμερα είναι η έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων, στις 27 Ιουλίου 2012 και όπως συμβαίνει σε τέτοιες περιπτώσεις κοιτούν όλοι την πρόοδο.
Και οι 10 στόχοι που είχαν τεθεί επιτεύχθηκαν σύμφωνα με τα χρονοδιαγράμματα και μέσα στο προβλεπόμενο κόστος. Δεν θα αναφερθούμε στο τι έκαναν οι Βρετανοί.
Το greek-olympics.blogspot.com θα επισημάνει τι δεν έκανε η Αθήνα και γιατί χάσαμε το… τρένο των υποδομών.
Τα έργα στο Ολυμπιακό Πάρκο βρίσκονται στο 37%, όμως αυτό που ολοκληρώθηκε πρώτο και λειτουργεί είναι η σιδηροδρομική σύνδεση του Στράτφορντ που θα είναι η «καρδιά των Ολυμπιακών» με το σταθμό Σαντ Πάνκρας στο κέντρο του Λονδίνου.
Σήμερα έγινε η δοκιμαστική διαδρομή διάρκειας 6 λεπτών και 45 δευτερολέπτων με το «Javelin Train» (φωτό Getty Images) όπως ονομάζεται το νέο τρένο που φτάνει σε ταχύτητα τα 140 μίλια.
Οι Βρετανοί έκαναν το… αυτονόητο. Αυτό που δεν κάναμε στην Ελλάδα και δεν που δεν συνδέσαμε το ΟΑΚΑ με τη γραμμή του Μετρό στην Πανόρμου. Μία σύνδεση «ανάσα» για την πόλη της Αθήνας, αφού πάνω από το 50% της κίνησης επί της Κηφισίας θα είχε εξαφανιστεί.
Το χειρότερο είναι ότι ούτε τώρα προχωρά η επέκταση της γραμμής κάτω από τη Λεωφόρο Κηφισίας που θα έλυνε μεγάλο μέρος του κυκλοφοριακού, αλλά και της ρύπανσης.
Και για να επιστρέψουμε στο Λονδίνο, σας λέμε ότι η συγκεκριμένη γραμμή Σεντ Πάνκρας – Στράτφορντ είχε στόχο να μετακινεί τους θεατές και τον κόσμο γενικότερα σε 7 λεπτά, όμως το ταξίδια θα είναι συντομότερο κατά 15 δεύτερα.
Τρία χρόνια πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες το Ολυμπιακό Πάρκο που περιλαμβάνει το Ολυμπιακό Χωριό, τις εγκαταστάσεις του Τύπου, το κολυμβητήριο, το ποδηλατοδρόμιο, το Ολυμπιακό Στάδιο και μερικά ακόμα κλειστά, χρειάζεται πολύ δουλειά για να ολοκληρωθεί.
Όμως τόσο ο Σεμπάστιαν Κόε, πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής, όσο και ο Μπόρις Τζόνσον, δήμαρχος του Λονδίνου, πιστεύουν ότι μέχρι το 2011 όλα τα έργα θα είναι έτοιμα.